FANDOM

Emmet
Emmet
Architekt
Status Żywy
Lokalizacja Klocburg
Głos
Angielski Chris Pratt
Polski Piotr Bajtlik

Emmet Klockowski jest zwykłą minifigurką, która została uznana za wybrańca.

Biografia

Emmet mieszkał w Klocburgu, nieświadomy tego, że ktoś lub coś, mogłoby kiedyś zmienić jego zwyczajny tryb życia. Pewnego dnia, podczas pracy na budowie, nasz bohater spotyka Żyletę, która szuka Klocka Oporu. Ona, zauważając go, ucieka . Emmet, biegnąc za nią, przez przypadek wpada do wielkiej dziury. Gdy w końcu znajduje ziemię pod nogami, zauważa duży czerwony klocek. Coś podpowiada mu, że musi go dotknąć. Po chwili znajduje się na Posterunku Policji, gdzie zły glina wypytuje go, o to, jak znalazł Czerwony Klocek. Emmet twierdzi, że nic nie pamięta. Po chwili glina pokazuje Ludzikowi video, w którym pytają się jego znajomych, o to, czy "Znają tego kolesia ?" . Koledzy Emmeta twierdzą, że tak, ale że to zwykły Ludzik LEGO, niczym nie wyróżniający się z tłumu. Emmet czuje skruchę. Wtedy jednak, zły glina każe przetopić żółtą figurkę. Już prawie byłoby po naszym bohaterze, ale właśnie w tym momencie do akcji wkracza Żyleta - ratuje Emmeta, i razem ruszają, aby uratować cały świat LEGO. Czy uda im się uratować Klocburg? Czy ocalą cały świat LEGO przed złym Lordem Biznesem? Przekonacie się, gdy obejrzyjcie film pt. "Lego Przygoda".

Zdolności i cechy

Idealnie przeciętna, niczym się niewyróżniająca i przestrzegająca wszystkich zasad minifigurka LEGO, która przez pomyłkę zostaje uznana za najwspanialszego bohatera mającego podjąć się misji uratowania świata. Emmet dołącza do drużyny i wyrusza na wielką wyprawę, aby powstrzymać złego tyrana — wyprawę, na którą zupełnie nie jest przygotowany, ale w uroczy sposób nie zdaje sobie z tego sprawy!

Ciekawostki

Żyleta i Emmet w Filmie 1

Informacje o zestawie

Emmet pojawił się w zestawach: 70800 Ucieczka szybowcem, 70801 Sala tortur, 70802 Pościg za złym policjantem, 70803 Zwariowany pałac, 70808 Wyścig superpojazdów oraz 71004 Seria LEGO Przygoda.

Pojawienia

LEGO® PRZYGODA - Emmet Character PL00:34

LEGO® PRZYGODA - Emmet Character PL

"Poznaj Emmeta"

Zobacz też

Galeria: Emmet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki