FANDOM

Ten artykuł dotyczy filmu. Być może szukasz o serii LEGO.

LEGO Przygoda to film łączący w sobie animację CGI oraz metodę poklatkową. Premiera na świecie przewidywana jest na 7 lutego 2014 roku. Na jego podstawie powstała również osobna seria klocków LEGO®.

StreszczenieEdytuj

Film opowiada o przygodach klockowych bohaterów, wśród nich będą m. in. Batman, Superman, Wonder Woman, Michelangelo oraz gwiazdy NBA. Główna rola nie przypada jednak żadnemu z nich. Bohaterem filmu LEGO Przygoda jest Emmet – aż do bólu przeciętny ludzik, który jest jednym z budowniczych budynków w mieście Klocburg. Miasto to rządzone jest przez Prezesa Biznesa, a budowanie konstrukcji bez instrukcji jest nielegalne. Emmet pewnego dnia znajduje legendarny Klocek Oporu,który ma zniszczyć Kropleja-supersilną broń złego Lorda Biznesa.

OpisEdytuj

Pierwszy pełnometrażowy film kinowy w wersji 3D, przedstawiający przygody postaci ze świata klocków LEGO. Opowiada historię Emmeta, zwyczajnej, niewychylającej się i zupełnie przeciętnej minifigurki LEGO, którą przypadkowo wzięto za bardzo niezwykłą postać, stanowiącą klucz do ocalenia całego świata. W ten sposób Emmet dołącza do niesamowitej drużyny, która ma do wykonania pełną przygód i niebezpieczeństw misję powstrzymania złowrogiego tyrana – misję, do której Emmet jest kompletnie i przezabawnie nieprzygotowany.

TwórcyEdytuj

Obsada Edytuj

Anglojęzyczna Edytuj

PolskaEdytuj

Ścieżka dźwiękowaEdytuj

5004066 The LEGO Movie The Original Motion Picture Soundtrack

Okładka ścieżki dźwiękowej

Muzykę do filmu skomponował Mark Mothersbaugh, który wcześniej pracował z Philem Lordem i Chrisem Millerem nad "Klopsiki i inne zjawiska pogodowe" i "21 Jump Street".

Ścieżka dźwiękowa zawiera głównie kompozycje Mothersbaugha. Oprócz nich na płycie znajduje się utwór "Everything Is Awesome" w wykonaniu Tegana i Sary feat.The Lonely Island. Piosenka została napisana przez Shawn Patterson (El Tigre: The Adventures of Manny Rivera oraz Robot Chicken), Joshua Bartholomew i Lisę Harriton (Jo Li).

Wydanie DVD i Blu-rayEdytuj

W Polsce film został wydany na DVD i Blu-ray przez Galapagos Films.

Grafika Tytuł Dodatki Opis
LEGO Przygoda DVD LEGO Przygoda
  • Fani Tworzą Filmy: Oświadczenie ściśle tajne - Chris Pratt prezentuje filmy przygotowane przez fanów na konkurs
  • Teledysk Everything is Awesome
Pierwszy pełnometrażowy film kinowy LEGO. Poznaj historię Emmeta (Chris Pratt) - całkiem zwyczajnej, zgodnej z instrukcją i nie wyróżniającej się minifigurki LEGO, która przez przypadek zostaje postacią wyjątkową i kluczową w planie ocalenia świata. W wyniku tej pomyłki Emmet otrzymuje powołanie do niezwykłej drużyny, której misją jest powstrzymanie okrutnego tyrana. To przygoda, do której przypadkowy bohater jest beznadziejnie i komicznie nieprzygotowany!
LEGO Przygoda Wydanie specjalne z albumem LEGO Przygoda: Edycja specjalna z książką dla fana
  • Album
  • Teledysk Everything is Awesome
Pierwszy pełnometrażowy film kinowy LEGO w wydaniu specjalnym z albumem. Poznaj historię Emmeta (Chris Pratt) - całkiem zwyczajnej, zgodnej z instrukcją i nie wyróżniającej się minifigurki LEGOŸ, która przez przypadek zostaje postacią wyjątkową i kluczową w planie ocalenia świata. W wyniku tej pomyłki Emmet otrzymuje powołanie do niezwykłej drużyny, której misją jest powstrzymanie okrutnego tyrana. To przygoda, do której przypadkowy bohater jest beznadziejnie i komicznie nieprzygotowany!
LEGO Przygoda Wydanie specjalne z minifigurką LEGO Emmet LEGO Przygoda: Wydanie specjalne z minifigurką LEGO Emmet
  • 30280 The Piece of Resistance
  • Teledysk Everything is Awesome
Pierwszy pełnometrażowy film kinowy LEGO® w wydaniu specjalnym z minifigurką Lego® Emmet. Poznaj historię Emmeta (Chris Pratt) - całkiem zwyczajnej, zgodnej z instrukcją i nie wyróżniającej się minifigurki LEGO®, która przez przypadek zostaje postacią wyjątkową i kluczową w planie ocalenia świata. W wyniku tej pomyłki Emmet otrzymuje powołanie do niezwykłej drużyny, której misją jest powstrzymanie okrutnego tyrana. To przygoda, do której przypadkowy bohater jest beznadziejnie i komicznie nieprzygotowany!
LEGO Przygoda Wydanie specjalne z minifigurką LEGO Żyleta LEGO Przygoda: Wydanie specjalne z minifigurką LEGO Żyleta
  • 30281 Micro Manager Battle
  • Teledysk Everything is Awesome
Pierwszy pełnometrażowy film kinowy LEGO® w wydaniu specjalnym z minifigurką LEGO® ŻYLETA. Poznaj historię Emmeta (Chris Pratt) - całkiem zwyczajnej, zgodnej z instrukcją i nie wyróżniającej się minifigurki LEGO®, która przez przypadek zostaje postacią wyjątkową i kluczową w planie ocalenia świata. W wyniku tej pomyłki Emmet otrzymuje powołanie do niezwykłej drużyny, której misją jest powstrzymanie okrutnego tyrana. To przygoda, do której przypadkowy bohater jest beznadziejnie i komicznie nieprzygotowany!
LEGO Przygoda Blu-ray LEGO Przygoda (BD)
  • Proces powstawania filmu
  • Komentarze reżysera i gwiazd filmu
  • Sceny dodatkowe
  • Teledysk Everything is Awesome
Pierwszy pełnometrażowy film kinowy LEGO na Blu-ray z zabawnymi materiałami dodatkowymi. Poznaj historię Emmeta (Chris Pratt) - całkiem zwyczajnej, zgodnej z instrukcją i nie wyróżniającej się minifigurki LEGO, która przez przypadek zostaje postacią wyjątkową i kluczową w planie ocalenia świata. W wyniku tej pomyłki Emmet otrzymuje powołanie do niezwykłej drużyny, której misją jest powstrzymanie okrutnego tyrana. To przygoda, do której przypadkowy bohater jest beznadziejnie i komicznie nieprzygotowany!
LEGO Przygoda 3D Blu-ray LEGO Przygoda 3-D (2BD)
  • Proces powstawania filmu
  • Komentarze reżysera i gwiazd filmu
  • Sceny dodatkowe
  • Teledysk Everything is Awesome

ZwiastunyEdytuj

LEGO® PRZYGODA - Zwiastun 1 PL (polski dubbing)02:04

LEGO® PRZYGODA - Zwiastun 1 PL (polski dubbing)

full

full

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo, projekt nazywał się LEGO: The Piece of Resistance, a jeszcze później LEGO: The Motion Picture.
  • Film został wykonany w animacji CGI. Twórcy jednak zdecydowali się nadać filmowi motyw "stopklatki".
  • W filmie niemal wszystko wydaje się być zbudowane z klocków LEGO, nawet takie efekty, jak wybuchy, chmury czy woda.
  • Wszyscy superbohaterowie z filmu (Batman,Superman, Zielona Latarnia i Wonder Woman) pochodzą z uniwersum DC Comics.

PlakatyEdytuj

PostacieEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule LEGO Przygoda

Więcej z Fandomu

Losowa wiki