Ogólny opisEdytuj

LEGO Przygoda Gra Wideo - jest to gra na podstawie filmu LEGO Przygoda. Jednak zamiast jednego całego długiego filmu są poziomy i krótkie filmiki. Gra polega na tym, że jako dowolna postać z LEGO Przygody zbieramy klocki, budujemy różne budowle, pomagamy bohaterom w zadaniach i walczymy z robotami. Dodatkowo można też zbierać złote pudełka (z których buduje się później tak zwane minizestawy) i gacie (które można później założyć i dają dodatkowe moce np. zręczności).

Na początku jest poziom o nazwie Prolog, w którym poznajemy plan Lorda Biznesa. Witruwiusz, Szekspir i Kleopatra próbują powsztrzymać Biznesa, żeby nie wykradł Kropleju. Jednak się nie udaje i Witruwiusz zostaje oślepiony. Na koniec poziomu wymawia całą przepowiednię. Następne poziomy to już historia Emmeta. 

Tryb fabularny i tryb swobodnej gryEdytuj

Kiedy przejdziemy dany poziom możemy do niego wrócić za pomocą niewielkich kolorowych kółek znajdujących się w każdej krainie. Jednak oba tryby czymś się różnią, 

Tryb fabularnyEdytuj

W tym trybie są pokazywane filmiki i mamy tylko te postacie, które w tym poziomie występują. Nie można się zmienić na inną postać, np. w poziomie są Żyleta i Emmet, to nie można włączyć np. Kici Rożek. 

Tryb swobodnej gryEdytuj

W tym trybie możemy robić wszystko. Nie są jednak pokazywane filmiki. W każdej chwili można zmienić na dowolnego ludzika. Jednak tego ludzika trzeba mieć. Jeśli np. nie mamy Benka odblokowanego, nie możemy go włączyć. Żeby włączyć taki tryb, po każdym poziomie musi nam się pokazać napis ,,Tryb swobodnej gry odblokowany". 

PostacieEdytuj

W grze jest 96 postaci, które odblokowują się po każdym zakończonym poziomie. Jednak nie od razu można się na tą postać zmienić. Trzeba ją najpierw kupić za klocki zebrane w poziomach. 

Złote pudełka i gacieEdytuj

GacieEdytuj

Gacie można zdobyć w każdym poziomie, a potem założyć w tak zwanym gaciowniku. Gacie mają różne zastosowania. Pomagają ludzikowi szybko budować, być zręcznym i lepiej walczyć. Gaci jest do zebrania 16. 

Złote pudełkaEdytuj

Złote pudełka znajdują się w każdym poziomie. Są jednak tak ukryte, że trudno je znaleźć. Za każde zebrane 5 pudełek w jednym poziomie można zbudować minizestaw w Dodatkowym pokoju.

ZadaniaEdytuj

Głównymi zadaniami i osobami, które mogą je wykonać są:

  • budowanie  - Architekci
  • różowo-niebieskie obiekty - tylko dziewczyny np. Żyleta
  • kolorowe klocki i budowle - tylko Kicia Rożek
  • niebiesko-pomarańczowe rzeczy - budowlańcy
  • żółte zaczepyBatman
  • niebieskie belki Witruwiusz

InneEdytuj

  • Gra jest dostępna na PC i konsole XBOX 360, XBOX ONE, PlayStation 3/V/4 , Nintendo Wii i 3DS . 
  • Wersja demonstracyjna gry została dołączona do listopadowego wydania magazynu LEGO Club w 2014 roku.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu