FANDOM

Mikroustawcy
Micro Manager 70804
Roboty
Narzędzia Różne
Status Dezaktywowane
Lokalizacja Klocburg
Głos
Angielski Różne
Polski Różne

Mikroustawcy są jednymi z robotów Lorda Biznesa. Służyły mu do ustawiania wszystkich wedle jego zachcianek.

HistoriaEdytuj

Roboty te już od jakiegoś czasu są na wyposażeniu armii Lorda Biznesa. Jeden z Mikroustawców został wykorzystany przez tyrana do ustawienia w odpowiedniej pozie rodziców Złego Gliny, tuż przed ich sklejeniem.

Niedługo później, w Taco Wtorek Lord Biznes wysłał dziesiątki lub nawet setki Mikroustawców do miasta Klocburg, aby te należycie upozowały wszystkich mieszkańców. Opór stawili jednak sami mieszkańcy, używając różnych maszyn własnej konstrukcji do walki z robotami. Wkrótce przybyli też Architekci, którzy włączyli się do walki. Chociaż hordy robotów były bliskie zwycięstwa, to przez wybuch głównej siedziby Lorda Biznesa zostały dezaktywowane.

Zdolności i CechyEdytuj

Istnieje wiele rodzajów Mikroustawców. Jednak wszystkie są przystosowane do ustawiania innych minifigurek zgodnie z żądaniami Lorda Biznesa. Roboty te w zależności od wariantu posiadają różne narzędzia i broń. Na przykład część potrafi latać lub ma koła albo jest wyposażona w masywne nogi, czy w wyrzutnię rakiet. Wiele z nich posiada chwytne, precyzyjne szczypce. Mikroustawcy wiernie wykonują polecenia swojego pana, potrafią też mówić.

Informacje o ZestawieEdytuj

Mikroustawcy pojawiły się w zestawach : 70804 Maszyna do lodów, 70805 Śmieciozgryzarka, 70806 Zamkowa kawaleria, 70807 Pojedynek Stalowobrodego, 70811 Latająca armatka wodna, 708012 Kreatywna pułapka. 70813 Pojazdy ratownicze, 30281 Micro Manager Battle, 40095 Micro Manager.

PojawieniaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Mikroustawcy

  • Mikroszefy

    25 wiadomości
    • Tak, a biznes to agent smith, zły glina to meorwing.
    • Mikstefan napisał(a):Tak, a biznes to agent smith, zły glina to meorwing. A poza tym czy te kubki z Maca zawierają masło?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki