FANDOM

"Cześć. Jestem Prezes Biznes, Prezes Octan Corporation oraz Świata. Uważajcie, by dokładnie przestrzegać instrukcji, albo zostaniecie uśpieni oraz pamiętajcie, że Taco Wtorek jest już w przyszłym tygodniu!"
— Prezes Biznes, LEGO Przygoda/Animacje promocyjne
Prezes Biznes
President Business
Prezes Świata
Narzędzia Hełm i ogromne buty (jako Lord Biznes)
Status Żywy
Lokalizacja Klocburg
Głos
Angielski Will Ferrell
Polski Wojciech Paszkowski

Prezes Biznes, którego alter ego to Lord Biznes, jest prezesem firmy Octan Corporation, a nawet całego świata.

BiografiaEdytuj

Lord Biznes Set

Lord Biznes

W przyszłości...

Zdolności i CechyEdytuj

Prezes Biznes, sztywny dyrektor, który bardzo stara się pogodzić plany zawładnięcia światem z codziennym życiem. Zarządza dobrze prosperującą firmą, która produkuje nagrania muzyczne, programy telewizyjne, systemy monitoringu, podręczniki do historii i maszyny do głosowania, a przy okazji także produkty mleczne i kawę. Postać ta ma też ukrytą tożsamość - jest Lordem Biznesem, najgorszym z tyranów, który przy pomocy Supertajnej Policji i Kropleju chce przejąć władzę nad światem LEGO.

Informacje o ZestawieEdytuj

Prezes Biznes w formie minifigurki pojawił się w zestawie 71004 Seria LEGO Przygoda.

Lord Biznes w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70809 Kryjówka Lorda Businessa.

LEGO® PRZYGODA - Prezes Biznes PL00:25

LEGO® PRZYGODA - Prezes Biznes PL

"Poznaj Prezesa Biznesa"'

PojawieniaEdytuj

Zobacz TeżEdytuj

Galeria: Prezes Biznes

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Prezes Biznes

  • Prezes Biznes miesza w seriach

    14 wiadomości
    • Schadowind123 napisał(a):panowie poco te kłutnie Schadowind, gratuluję zapłonu...
    • Ł.owca1 napisał(a):Schadowind123 napisał(a):panowie poco te kłutnieSchadowind, gratuluję zapłonu... Kfa kfa.
  • Ciekawe co się stało z Prezesem Biznesem

    3 wiadomości
    • Szczerbatek2305 napisał(a): Kiedy Kroplej i wieża Octan wybuchły, Emmet spadł tam gdzieś w Klocburg, ale gdzie się podział Prezes Bizn...
    • Aha, to musiałam niezauważyć

Więcej z Fandomu

Losowa wiki