FANDOM

Wieża Octan
Wieża Octan KFLP
Informacje o Lokalizacji
Mieszkańcy Lord Biznes, Roboty Federalne, Mikroustawiacze
Status Nieznany

Wieża Octan to kwatera główna korporacji Octan. Pełni też funkcję kryjówki Lorda Biznesa.

OpisEdytuj

Wieża Octan Schemat

Schemat Wieży na rysunku

Wieża Octan to niewyobrażalnych rozmiarów biurowiec, sięgający praktycznie aż do samego kosmosu. Z jednej strony otaczają ją wody Oceanu, natomiast z drugiej znajduje się wir, uznawany za bezdenną otchłań (który tak na prawdę jest przejściem międzywymiarowym pomiędzy światem LEGO, a światem ludzi). W pozostałym otoczeniu jest Klocburg. W samym biurowcu mieści się główna siedziba korporacji Octan, a także kryjówka Prezesa Biznesa, a raczej Lorda Biznesa. Do pomieszczeń składających się na Wieżę Octan można zaliczyć, między innymi: Studio TV, gdzie kręcą serial Gdzie są moje gacie?, Komora Topiąca, w której przetapia się więźniów, więzienie i Zbiornik Myśli, w którym torturowani Architekci zmuszani są do wymyślania coraz to nowszych instrukcji budowy, Sala Reliktów - miejsce, w którym przechowywane są artefakty nie pochodzące ze świata LEGO, pomieszczenie głównego komputera, który to steruje budynkiem, hala z Kroplejem, sala konferencyjna oraz setki, a może i tysiące biur. Ponadto najwyższa część Wieży Octan może się odczepić i posłużyć jako mobilne, latające centrum dowodzenia. Lord Biznes wykorzystał ta funkcję, aby dostać się do Klocburga i ostatecznie posklejać jego mieszkańców.

President Business Lair

Sala konferencyjna

PojawieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki